Ajassa

Menneet tapahtumat ja tilaisuudet
Asumisterveysliiton neuvojat ovat paikalla sinua varten. Askarruttaako kosteus- ja homevauriot? Onko Kodissasi outoa hajua, mummolanhajua? Koetko, että kodissasi on sisäilmaongelma. Tule keskustelemaan.
Asumisterveysliiton neuvojat ovat paikalla sinua varten. Askarruttaako kosteus- ja homevauriot? Onko Kodissasi outoa hajua, mummolanhajua? Koetko, että kodissasi on sisäilmaongelma. Tule Keskustelemaan.
Millaisia hajuja rakenteista voi tulla? Millainen sisäilma on terveydelle vaarallista? Näistä ja paljon muista asioista kerrotaan illanaikana.
Osallistu yleisötilaisuuteen. Kysymyksiisi asumisterveydestä on vastaamassa Asumisterveysliitto AsTe ryn toiminnanjohtaja, sertifioitu rakennusterveysasiantuntija Hannele Rämö sekä Asianajaja Mika Talviaro
Onko asunnossasi huono sisäilma, epäiletkö että asunnossasi ei ole kaikki asiat kunnossa? Tervetuloa kuuntelemaan mm millainen sisäilma on terveydelle haitallinen. Ilmainen tilaisuus torstaina 22.10.2020 17-20. Ilmoittautumiset 18.10.2020 www.omakotiliitto.fi/pielavesiterveys.
Kärsitkö huonosta sisäilmasta? Tervetuloa kuuntelemaan mm. millaisia hajuja rakenteista voi tulla, ja milloin on syytä huolestua talon kunnosta? Näistä ja paljon muusta kertoo mm sertifioitu rakennusterveysasiantuntija Hannele Rämö ja erikoislääkäri Raija Purkunen.
Yhdistyksemme toimii mahdollisimman normaalisti poikkeusoloissa. Puhelinpalvelumme on avoinna arkisin klo 9.00-15.00 välisenä aikana 044-551 8542, 044-551 8543, 044-551 8551. Kysymyksiä asumisterveydestä voi laitttaa nettisivujen Kysy me vastaamme kautta tai suoraan sähköpostiin info(@)asumisterveysliitto.fi. Materiaalia saa tilattua puhelimitse yllä mainituista numeroista tai sähköpostilla info(@)asumisterveysliitto.fi. Toivomme kaikille turvallista ja tervettä poikkeusaikaa, pitäkää huoli toisistanne.
Kärsitkö huonosta sisäilmasta, ilmainen tilaisuus tulla kuuntelemaan asiantuntijoita. Mukana mm Asumisterveysliitosta sertifioitu rakennusterveysasiantuntija Hannele Rämö.
Asumisterveysliiton keskusteluryhmä kokoontuu 12.03.2020 klo 18-20 Paikka: Kansalaistoiminnan keskus, EJY Kauppamiehentie 6, 2 krs, Erkkeri, 02100 Espoo Ilmoittauduthan info@asumisterveysliitto.fi tai 03-8775410. Tervetuloa
Asumisterveysliitto AsTe ryn tiedote koskien KKon päätöstä ja kreosoottia