TEEMALOMAT 2020

Kesä on täällä ennen kuin huomaatkaan ja niin on Asumisterveysliitto AsTe ryn suositut Teemalomakin.

Loma pidetään Liikuntakeskus Pajulahdesta, Nastolassa lähellä lahtea.

Loma ajankohta on 05.-10.07.2020

Pidähän kiirettä ja varaa oma paikkasi ajoissa.

Lomat haetaan suoraan sähköisellä lomakkeella MTHL ry sivuilta LINKKI HAKEMUKSEEN

Pajulahti on Nastolassa toimiva liikunta- ja vapaa-ajankeidas Lomat järjestetään yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ryn kanssa. Lomapalaute on ollut todella erinomainen.

Lomalaiset ovat viihtyneet Pajulahdessa ja nauttineet paikan tarjoamasta ruuasta ja oheisohjelmasta. Erityistä kiitosta ovat saaneet loman tärkeimpänä osana pidetyt asiantuntijaluennot sekä vertaistuki muilta lomalaisilta.

Loman omavastuuosuus on 20 €/vrk aikuisilta ja 17-vuotta täyttäneiltä. Alle 17 v. ei peritä omavastuuta.

Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa tai perhekoon mukaisissa huoneissa/huoneistoissa, ryhmäkohtainen ohjelma sekä talon lomaohjelma Pajulahden ilmoittamina ajankohtina. Matkakuluista ja vapaa-ajanvakuutuksista lomalaiset vastaavat itse. Lisätietoja lomapaikasta www.pajulahti.com.

Lomaohjelma koostuu Asumisterveysliiton järjestämistä asiantuntijaluennoista sekä Liikuntakeskuksen

järjestämästä koko perheen liikunnallisesta ohjelmasta.

Teemalomilla asiantuntijat luennoivat mm. kosteus- ja homevaurioista, korjausavustuksista, lainsäädännön soveltamisesta sekä henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnista. Lisäksi iltaisin kädentaitoja yhteisten keskustelujen lomassa.

MTLH ry valitsee osallistujat

määräaikaan mennessä palautettujen hakemusten joukosta.

Lisätietoja teemalomista ja hakumenettelystä saat toimistoltamme.

Pirjo Halme-Hoffren

03-877 5410 tai info@asumisterveysliitto.fi.

tai MTLH, Ruoholahdenkatu 8, 4. krs, 00180 HELSINKI
                     puhelin 010 2193 460, www.mtlh.fi, lomat@mtlh.fi