Ajassa

Menneet tapahtumat ja tilaisuudet
Yhdistyksemme toimii mahdollisimman normaalisti poikkeusoloissa. Puhelinpalvelumme on avoinna arkisin klo 9.00-15.00 välisenä aikana 044-551 8542, 044-551 8543, 044-551 8551. Kysymyksiä asumisterveydestä voi laitttaa nettisivujen Kysy me vastaamme kautta tai suoraan sähköpostiin info(@)asumisterveysliitto.fi. Materiaalia saa tilattua puhelimitse yllä mainituista numeroista tai sähköpostilla info(@)asumisterveysliitto.fi. Toivomme kaikille turvallista ja tervettä poikkeusaikaa, pitäkää huoli toisistanne.
Yhdistyksen vuosikokous päivämäärällä 30.3.2020 on siirretty kesäkuun puoliväliin. Tarkempi ajankohta selviää, kun poikkeustilanne on päättynyt. Lähetämme kaikille jäsenille kokouskutsun päivämäärän varmistuttua.
Onko asunnossasi huono sisäilma, epäiletkö että asunnossasi ei ole kaikki asiat kunnossa? Tervetuloa kuuntelemaan mm millainen sisäilma on terveydelle haitallinen. Ilmainen tilaisuus keskiviikkona 26.3.2020 klo 17-20. Ilmoittautumiset www.omakotiliitto.fi/pielavesiterveys.
Kärsitkö huonosta sisäilmasta? Tervetuloa kuuntelemaan mm. millaisia hajuja rakenteista voi tulla, ja milloin on syytä huolestua talon kunnosta? Näistä ja paljon muusta kertoo mm sertifioitu rakennusterveysasiantuntija Hannele Rämö ja erikoislääkäri Raija Purkunen.
Kärsitkö huonosta sisäilmasta, ilmainen tilaisuus tulla kuuntelemaan asiantuntijoita. Mukana mm Asumisterveysliitosta sertifioitu rakennusterveysasiantuntija Hannele Rämö.
Millaisia hajuja rakenteista voi tulla? Millainen sisäilma on terveydelle vaarallista? Näistä ja paljon muista asioista kerrotaan illanaikana.
Asumisterveysliiton keskusteluryhmä kokoontuu 12.03.2020 klo 18-20 Paikka: Kansalaistoiminnan keskus, EJY Kauppamiehentie 6, 2 krs, Erkkeri, 02100 Espoo Ilmoittauduthan info@asumisterveysliitto.fi tai 03-8775410. Tervetuloa
Osallistu yleisötilaisuuteen. Kysymyksiisi asumisterveydestä on vastaamassa Asumisterveysliitto AsTe ryn toiminnanjohtaja, sertifioitu rakennusterveysasiantuntija Hannele Rämö sekä Asianajaja Teuvo Kauppi
Asumisterveysliitto AsTe ryn tiedote koskien KKon päätöstä ja kreosoottia
Rakenna & Remontoi messut 24.-26.1.2020 Myyrmäkihalli, Vantaa Lauantaina 25.1.2020 järjestämme totutun paneelin, kesto 1h 30min. Kello 11.00 -12.30 Aihe on Joka kodin sisäilma- mitä olisi hyvä tietää asumisterveydestä ja vastuista. Tule kuulemaan ja KYSY asiantuntijalta