TEEMALOMAT 2019

Teemalomat 2019!

Asumisterveysliiton lomaryhmille on varattu paikat Liikuntakeskus Pajulahdesta seuraaville ajoille:

01.07.-06.07.2019 sekä 21.07.-26.07.2019

Lomat haetaan suoraan sähköisellä lomakkeella MTHL ry sivuilta. Linkki

Lomat tulevat hakuun lokakuun    2018 aikana.Pajulahti on Nastolassa toimiva liikunta- ja vapaa-ajankeidas. AsTeen lomia on järjestetty Pajulahdessa vuodesta 2008. Lomat järjestetään yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ryn kanssa.  Lomapalaute on ollut todella erinomainen. Lomalaiset ovat viihtyneet Pajulahdessa ja nauttineet paikan tarjoamasta ruuasta ja oheisohjelmasta. Erityistä kiitosta ovat saaneet loman tärkeimpänä osana pidetyt asiantuntijaluennot sekä vertaistuki muilta lomalaisilta.

Loman omavastuuosuus on 20 €/vrk aikuisilta, alle 17 v. ei peritä omavastuuta.Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa tai perhekoon mukaisissa huoneissa/huoneistoissa, ryhmäkohtainen ohjelma sekä talon lomaohjelma Pajulahden ilmoittamina ajankohtina. Majotustiloissa jääkaappi. Matkakuluista ja vapaa-ajanvakuutuksista lomalaiset vastaavat itse. Lisätietoja lomapaikasta www.pajulahti.com.

Lomaohjelma koostuu Asumisterveysliiton järjestämistä asiantuntijaluennoista sekä Liikuntakeskuksen järjestämästä koko perheen liikunnallisesta ohjelmasta.Teemalomilla asiantuntijat luennoivat mm. kosteus- ja homevaurioista, korjausavustuksista, lainsäädännön soveltamisesta sekä henkisestä ja fyysisestä hyvinvoinnista. Lisäksi iltaisin kädentaitoja yhteisten keskustelujen lomassa.

MTLH ry valitsee osallistujat

määräaikaan mennessä palautettujen hakemusten joukosta.

Lisätietoja teemalomista ja hakumenettelystä saat toimistoltamme.

Pirjo Halme-Hoffren 03-877 5410 tai info@asumisterveysliitto.fi.

tai suoraan lomajärjestäjältä:

Ruoholahdenkatu 8, 4. krs